آ
-
آمادگی بیمارستان
طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستانها به منظور پیادهسازی فناوری ردفاشگر (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
-
آمبولانس
بررسی وضعیت آمبولانسهای مراکز فوریتهای پزشکی شهرستانهای مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
ا
-
ارتباطات
تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
-
ایزو
رابطه نظامهای مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستانهای آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
-
استراتژی چابکی
رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
-
الگوی تعالی و سرآمدی
رابطه نظامهای مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستانهای آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
-
ایمنی بیمار
تدوین استراتژیهای ارتقاء ایمنی بیمار در بخشهای بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
-
انرژی الکتریکی
ارتباط شاخصهای تخت بیمارستانی با میزان مصرف انرژی الکتریکی(برق) در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
-
اورژانس
رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
ب
-
بازاریابی داخلی
تاثیر مولفههای بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
-
بیمارستان
تدوین استراتژیهای ارتقاء ایمنی بیمار در بخشهای بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
-
بیمارستان
تاثیر مولفههای بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
-
بیمارستان
بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
-
بیمارستان
بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستانهای یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
-
بیمارستان
رابطه نظامهای مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستانهای آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
-
بیمارستان
تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
-
بیمارستان
رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
پ
-
پذیرش فناوری
طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستانها به منظور پیادهسازی فناوری ردفاشگر (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
-
پرداخت مبتنی بر عملکرد
پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]
ت
-
تخت روزاشغالی
ارتباط شاخصهای تخت بیمارستانی با میزان مصرف انرژی الکتریکی(برق) در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
-
تدوین استراتژی
تدوین استراتژیهای ارتقاء ایمنی بیمار در بخشهای بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
-
تعارض بین فردی
تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
-
تعداد پزشک
بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]
-
تقاضای القایی پزشک
بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]
چ
-
چابکی نیروی کار
رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
خ
-
خدمات بیمارستانی
بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]
-
خدمات سرپایی
بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]
د
-
دانشگاه علوم پزشکی
ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفههای تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
-
درصداشغال تخت
ارتباط شاخصهای تخت بیمارستانی با میزان مصرف انرژی الکتریکی(برق) در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
ر
-
روش امتیازی متوازن
رابطه نظامهای مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستانهای آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
ش
-
شاخصهای سلامت
بررسی مدیریت دادههای سلامت در نظام ارائه مراقبتهای اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
-
شخصیت
ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفههای تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
ع
-
عدالت
بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستانهای یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
-
عدالت سازمانی
بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستانهای یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
-
عمل جراحی
بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
-
عملکرد سازمانی
تاثیر مولفههای بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
ف
-
فاصله چرخش تخت
ارتباط شاخصهای تخت بیمارستانی با میزان مصرف انرژی الکتریکی(برق) در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
-
فناوری ردفاشگر
طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستانها به منظور پیادهسازی فناوری ردفاشگر (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
-
فوریتهای پزشکی
بررسی وضعیت آمبولانسهای مراکز فوریتهای پزشکی شهرستانهای مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
ک
-
کارانه
پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]
-
کارکنان
تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
-
کارکنان
ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفههای تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
-
کرمانشاه
بررسی وضعیت آمبولانسهای مراکز فوریتهای پزشکی شهرستانهای مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
-
کیفیت خدمات
تاثیر مولفههای بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
ل
-
لغو عمل
بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
م
-
مدیران
تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
-
مدیریت دادهها
بررسی مدیریت دادههای سلامت در نظام ارائه مراقبتهای اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
-
مرزی
بررسی وضعیت آمبولانسهای مراکز فوریتهای پزشکی شهرستانهای مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
-
مرکز بهداشتی درمانی
بررسی مدیریت دادههای سلامت در نظام ارائه مراقبتهای اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
-
میزان چرخش تخت
ارتباط شاخصهای تخت بیمارستانی با میزان مصرف انرژی الکتریکی(برق) در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
-
مشتریان درونی
تاثیر مولفههای بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
ن
-
نظام اطلاعات سلامت
بررسی مدیریت دادههای سلامت در نظام ارائه مراقبتهای اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
-
نظام پرداخت
پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]
-
نظامهای مدیریت کیفیت
رابطه نظامهای مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستانهای آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
ه
-
هوش هیجانی
بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستانهای یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد