نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی بیمارستان طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • آمبولانس بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]

ا

  • ارتباطات تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • ایزو رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • استراتژی چابکی رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
  • الگوی تعالی و سرآمدی رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • ایمنی بیمار تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
  • انرژی الکتریکی ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • اورژانس رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]

ب

  • بازاریابی داخلی تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
  • بیمارستان تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
  • بیمارستان تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
  • بیمارستان بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
  • بیمارستان بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
  • بیمارستان رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • بیمارستان تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • بیمارستان رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]

پ

  • پذیرش فناوری طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • پرداخت مبتنی بر عملکرد پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]

ت

  • تخت روزاشغالی ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • تدوین استراتژی تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
  • تعارض بین فردی تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • تعداد پزشک بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]
  • تقاضای القایی پزشک بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]

چ

  • چابکی نیروی کار رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]

خ

د

  • دانشگاه علوم پزشکی ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
  • درصداشغال تخت ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]

ر

  • روش امتیازی متوازن رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]

ش

  • شاخص‌های سلامت بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
  • شخصیت ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]

ع

  • عدالت بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
  • عدالت سازمانی بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
  • عمل جراحی بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
  • عملکرد سازمانی تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]

ف

  • فاصله چرخش تخت ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • فناوری ردفاشگر طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • فوریت‌های پزشکی بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]

ک

  • کارانه پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]
  • کارکنان تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • کارکنان ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
  • کرمانشاه بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
  • کیفیت خدمات تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]

ل

  • لغو عمل بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]

م

  • مدیران تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • مدیریت داده‌ها بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
  • مرزی بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
  • مرکز بهداشتی درمانی بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
  • میزان چرخش تخت ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • مشتریان درونی تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]

ن

  • نظام اطلاعات سلامت بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]
  • نظام پرداخت پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]
  • نظام‌های مدیریت کیفیت رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]

ه

  • هوش هیجانی بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]