آزمایشگاه بالینیمقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برونسپاری شده و برونسپاری نشده در بیمارستانهای آموزشی اهواز درسال 1395 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-97]
آشوبالگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
آمادگیتعیین آمادگی بیمارستانهای استان گلستان از نظر مدیریتی دراستقرار استانداردهای بیمارستانهای ارتقاءدهنده سلامت [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 29-38]
آنالیز ارزشنقش و جایگاه مهندسی ارزش در نظام سلامت در 20 سال اخیر (سالهای 1996تا 2016) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 19-35]
ا
ادراکاتبررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
ادراک حمایت سازمانیبررسی امنیت شغلی و ادراک حمایت سازمانی در پیشبینی بهرهوری کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 82-92]
ادراک و انتظارکیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 39-49]
ارزیابی ریسکتجزیه و تحلیل لایههای حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبتهای ویژه قلبی با رویکرد آیندهنگر [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-66]
ارزیابی عملکردارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
ارزیابی محصول جمع شده با وزنارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
ارزش درک شدهمدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانههای شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 37-45]
استانداردهاتعیین آمادگی بیمارستانهای استان گلستان از نظر مدیریتی دراستقرار استانداردهای بیمارستانهای ارتقاءدهنده سلامت [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 29-38]
استراتژی سازمانیالگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
استقرار بودجهریزی عملیاتیتأثیرعوامل انسانی و فنی بر استقرار بودجهریزی عملیاتی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]
اقتصادسنجی فضاییبررسی تاثیرات سرریز فضایی شاخص فلاکت بر مخارج سلامت در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 57-67]
الگوی امتیازیارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-16]
الگوی تصحیح خطای برداری و ایرانبررسی اثر نرخ ارز بر تراز پرداخت صنعت دارویی ایران: رهیافت تصحیح خطای برداری [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 17-28]
امنیت شغلیبررسی امنیت شغلی و ادراک حمایت سازمانی در پیشبینی بهرهوری کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 82-92]
انتخاب بیمارستانعلل انتخاب بیمارستانهای آموزشی شهر یزد جهت درمان توسط بیماران در سال 1395 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 81-90]
انتظاراتبررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
اورژانس بیمارستانسطح بهینه کارکنان بخش اورژانس بیمارستانی با رویکرد شبیهسازی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 7-19]
اورژانس بیمارستانیرویکردهای تامین مالی در اورژانسهای پیشبیمارستانی و بیمارستانی در ایران در سال 1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 67-81]
اورژانس پیشبیمارستانیرویکردهای تامین مالی در اورژانسهای پیشبیمارستانی و بیمارستانی در ایران در سال 1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 67-81]
ب
برونسپاریمقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برونسپاری شده و برونسپاری نشده در بیمارستانهای آموزشی اهواز درسال 1395 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-97]
بلوغ همراستاییارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-16]
بیمارعلل انتخاب بیمارستانهای آموزشی شهر یزد جهت درمان توسط بیماران در سال 1395 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 81-90]
بیمارانعلل مرگ و میر بیماران بستری در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان بر اساس طبقهبندی بینالمللی بیماریها [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 7-16]
بیمارستانالگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
بیمارستاننقش و جایگاه مهندسی ارزش در نظام سلامت در 20 سال اخیر (سالهای 1996تا 2016) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 19-35]
بیمارستانارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
بیمارستانشناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی مدیران بیمارستان بقیه الله (عج) در زمینه مهارتهای انسانی، ادراکی و فنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-105]
بیمارستانمقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برونسپاری شده و برونسپاری نشده در بیمارستانهای آموزشی اهواز درسال 1395 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-97]
بیمارستاناستفاده از روش نقشه شناختی در طراحی مدل زنجیره تامین پایدار بیمارستانها در محیط فازی نوع 2 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 51-64]
بیمارستان ارتقاءدهنده سلامتتعیین آمادگی بیمارستانهای استان گلستان از نظر مدیریتی دراستقرار استانداردهای بیمارستانهای ارتقاءدهنده سلامت [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 29-38]
بیمارستان آموزشیعلل انتخاب بیمارستانهای آموزشی شهر یزد جهت درمان توسط بیماران در سال 1395 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 81-90]
بیمارستانهاعلل مرگ و میر بیماران بستری در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان بر اساس طبقهبندی بینالمللی بیماریها [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 7-16]
بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهرانرابطه الزامات سیستم اطلاعات بیمارستانی و اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 69-80]
بیمه سلامتتاثیر سیاستگذاری و ساختار بیمه درنظام سلامت بر نظام ارجاع پزشک خانواده شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
بیمه سلامتکیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 39-49]
بهداشت و درمانبررسی اثر نوسانات نرخ ارز بر شاخصهای قیمت بهداشت و درمان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-27]
بهرهوریبررسی امنیت شغلی و ادراک حمایت سازمانی در پیشبینی بهرهوری کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 82-92]
بهرهوری کلاندازهگیری و پیشبینی بهرهوری کل عوامل تولید در شرکتهای تولید دارو در ایران: رویکردی بر روش تولیدی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 47-56]
بهینهسازی متکی بر شبیهسازیسطح بهینه کارکنان بخش اورژانس بیمارستانی با رویکرد شبیهسازی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 7-19]
پ
پیامدتجزیه و تحلیل لایههای حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبتهای ویژه قلبی با رویکرد آیندهنگر [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-66]
پرداخت از جیبمطالعه پیمایشی وضعیت سیستم دارویی داروخانههای شهر شیراز از دیدگاه مراجعهکنندگان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 41-49]
پزشکان عمومیکیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 39-49]
پزشک خانوادهبررسی دیدگاه پزشکان عمومیدر مورد سیاستهای مندرج در دستورالعمل برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری؛ استان خوزستان 1394 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 63-73]
ت
تامین مالیرویکردهای تامین مالی در اورژانسهای پیشبیمارستانی و بیمارستانی در ایران در سال 1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 67-81]
تبلیغات دهان به دهانبررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستانهای تهران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-40]
تحلیل سیاستبررسی دیدگاه پزشکان عمومیدر مورد سیاستهای مندرج در دستورالعمل برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری؛ استان خوزستان 1394 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 63-73]
تصمیمگیریارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
تصمیمگیری چند شاخصهرتبهبندی استانهای ایران از نظر وجود منابع بهداشتی و درمانی و سطح دسترسی افراد به آنان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
تصمیمگیری چند شاخصه پویاارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
تعداد بهینه کارکنانسطح بهینه کارکنان بخش اورژانس بیمارستانی با رویکرد شبیهسازی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 7-19]
تمایل به ترک خدمتبررسی مقایسهای تمایل به ترک خدمت، فرسودگی و رضایت شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت سال1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-59]
توسعه یافتگیرتبهبندی استانهای ایران از نظر وجود منابع بهداشتی و درمانی و سطح دسترسی افراد به آنان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
ج
جذابیت های توریستیبررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستانهای تهران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-40]
ح
حیطههای کارآفرینیبررسی میزان روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-72]
خطای انسانیتجزیه و تحلیل لایههای حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبتهای ویژه قلبی با رویکرد آیندهنگر [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-66]
د
داروخانهمطالعه پیمایشی وضعیت سیستم دارویی داروخانههای شهر شیراز از دیدگاه مراجعهکنندگان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 41-49]
داروخانههای تهرانمدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانههای شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 37-45]
دانشجویان علوم پزشکیبررسی میزان روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-72]
دانشگاه علوم پزشکیتأثیرعوامل انسانی و فنی بر استقرار بودجهریزی عملیاتی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]
دانشگاه علوم پزشکی خرم آبادبررسی امنیت شغلی و ادراک حمایت سازمانی در پیشبینی بهرهوری کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 82-92]
دسترسیرتبهبندی استانهای ایران از نظر وجود منابع بهداشتی و درمانی و سطح دسترسی افراد به آنان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
دستورالعملبررسی دیدگاه پزشکان عمومیدر مورد سیاستهای مندرج در دستورالعمل برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری؛ استان خوزستان 1394 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 63-73]
ر
رضایتبررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستانهای تهران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-40]
رضایت شغلیبررسی مقایسهای تمایل به ترک خدمت، فرسودگی و رضایت شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت سال1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-59]
رضایت مشتریانمدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانههای شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 37-45]
رقابتپذیریتحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکتهای دارویی) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 75-85]
روحیه کارآفرینیبررسی میزان روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-72]
روش تولیدیاندازهگیری و پیشبینی بهرهوری کل عوامل تولید در شرکتهای تولید دارو در ایران: رویکردی بر روش تولیدی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 47-56]
ز
زمان انتظارمطالعه پیمایشی وضعیت سیستم دارویی داروخانههای شهر شیراز از دیدگاه مراجعهکنندگان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 41-49]
زنجیره تامین پایداراستفاده از روش نقشه شناختی در طراحی مدل زنجیره تامین پایدار بیمارستانها در محیط فازی نوع 2 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 51-64]
زنجیره تامین خدماتاستفاده از روش نقشه شناختی در طراحی مدل زنجیره تامین پایدار بیمارستانها در محیط فازی نوع 2 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 51-64]
س
ساختار سازمانیالگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
سیاستگذاریتاثیر سیاستگذاری و ساختار بیمه درنظام سلامت بر نظام ارجاع پزشک خانواده شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
سرریز فضاییبررسی تاثیرات سرریز فضایی شاخص فلاکت بر مخارج سلامت در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 57-67]
سروکوالبررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
سیستم اطلاعات بیمارستانیرابطه الزامات سیستم اطلاعات بیمارستانی و اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 69-80]
سیستم داروییمطالعه پیمایشی وضعیت سیستم دارویی داروخانههای شهر شیراز از دیدگاه مراجعهکنندگان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 41-49]
ش
شاخص فلاکتبررسی تاثیرات سرریز فضایی شاخص فلاکت بر مخارج سلامت در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 57-67]
شاخص کندریکاندازهگیری و پیشبینی بهرهوری کل عوامل تولید در شرکتهای تولید دارو در ایران: رویکردی بر روش تولیدی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 47-56]
شرکتهای تولید دارواندازهگیری و پیشبینی بهرهوری کل عوامل تولید در شرکتهای تولید دارو در ایران: رویکردی بر روش تولیدی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 47-56]
شکافبررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
شهر تهرانکیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 39-49]
طبقهبندی بینالمللی بیماریهاعلل مرگ و میر بیماران بستری در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان بر اساس طبقهبندی بینالمللی بیماریها [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 7-16]
طرح تحول سلامترابطه الزامات سیستم اطلاعات بیمارستانی و اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 69-80]
طرح تحول نظام سلامتبررسی مقایسهای تمایل به ترک خدمت، فرسودگی و رضایت شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت سال1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-59]
عوامل انسانیتأثیرعوامل انسانی و فنی بر استقرار بودجهریزی عملیاتی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]
عوامل فنیتأثیرعوامل انسانی و فنی بر استقرار بودجهریزی عملیاتی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]
ف
فازی نوع 2استفاده از روش نقشه شناختی در طراحی مدل زنجیره تامین پایدار بیمارستانها در محیط فازی نوع 2 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 51-64]
فرسودگی شغلیبررسی مقایسهای تمایل به ترک خدمت، فرسودگی و رضایت شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت سال1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-59]
ق
قصد خرید مجددمدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانههای شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 37-45]
ک
کیفیتکیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 39-49]
کیفیت خدماتمدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانههای شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 37-45]
کیفیت خدماتبررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
کیفیت خدماتمقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برونسپاری شده و برونسپاری نشده در بیمارستانهای آموزشی اهواز درسال 1395 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-97]
گ
گردشگری سلامتبررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستانهای تهران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-40]
م
مخارج سلامتبررسی تاثیرات سرریز فضایی شاخص فلاکت بر مخارج سلامت در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 57-67]
مدیریتتعیین آمادگی بیمارستانهای استان گلستان از نظر مدیریتی دراستقرار استانداردهای بیمارستانهای ارتقاءدهنده سلامت [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 29-38]
مدیریت استراتژیکالگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
مدلهایARCH و ECMبررسی اثر نوسانات نرخ ارز بر شاخصهای قیمت بهداشت و درمان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-27]
مراقبت اورژانسرویکردهای تامین مالی در اورژانسهای پیشبیمارستانی و بیمارستانی در ایران در سال 1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 67-81]
مرگ و میرعلل مرگ و میر بیماران بستری در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان بر اساس طبقهبندی بینالمللی بیماریها [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 7-16]
منابع بهداشتی و درمانیرتبهبندی استانهای ایران از نظر وجود منابع بهداشتی و درمانی و سطح دسترسی افراد به آنان با استفاده از تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
مهارتهای ادراکیشناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی مدیران بیمارستان بقیه الله (عج) در زمینه مهارتهای انسانی، ادراکی و فنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-105]
مهارتهای انسانیشناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی مدیران بیمارستان بقیه الله (عج) در زمینه مهارتهای انسانی، ادراکی و فنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-105]
مهارتهای فنیشناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی مدیران بیمارستان بقیه الله (عج) در زمینه مهارتهای انسانی، ادراکی و فنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-105]
مهندسی ارزشنقش و جایگاه مهندسی ارزش در نظام سلامت در 20 سال اخیر (سالهای 1996تا 2016) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 19-35]
موانعتجزیه و تحلیل لایههای حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبتهای ویژه قلبی با رویکرد آیندهنگر [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-66]
ن
نیاز سنجی آموزشیشناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی مدیران بیمارستان بقیه الله (عج) در زمینه مهارتهای انسانی، ادراکی و فنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-105]
نرخ ارزبررسی اثر نوسانات نرخ ارز بر شاخصهای قیمت بهداشت و درمان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-27]
نظام ارجاعبررسی دیدگاه پزشکان عمومیدر مورد سیاستهای مندرج در دستورالعمل برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری؛ استان خوزستان 1394 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 63-73]
نظام ارجاع پزشک خانواده شهریتاثیر سیاستگذاری و ساختار بیمه درنظام سلامت بر نظام ارجاع پزشک خانواده شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
نظام سلامتنقش و جایگاه مهندسی ارزش در نظام سلامت در 20 سال اخیر (سالهای 1996تا 2016) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 19-35]
نظام سلامتتاثیر سیاستگذاری و ساختار بیمه درنظام سلامت بر نظام ارجاع پزشک خانواده شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
نظام سلامتارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-16]
نقشه شناختیاستفاده از روش نقشه شناختی در طراحی مدل زنجیره تامین پایدار بیمارستانها در محیط فازی نوع 2 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 51-64]
و
وابستگی فضاییبررسی تاثیرات سرریز فضایی شاخص فلاکت بر مخارج سلامت در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 57-67]
ه
هزینههای بیمارستانینقش و جایگاه مهندسی ارزش در نظام سلامت در 20 سال اخیر (سالهای 1996تا 2016) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 19-35]