آزمون کرانههاجهانیشدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
ا
ایرانجهانیشدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
ایرانتعیینکنندگان قوی هزینههای بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسطگیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
استانداردبررسی و مقایسه مدلهای موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
اعتمادبررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
الگوی تعالی سازمانیبررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستانهای شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
امید به زندگیتاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
انتشار CO2تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
ب
بخش پاتولوژیبرآورد نیروی انسانی مورد نیاز پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-28]
برآورد نیروی انسانیبرآورد نیروی انسانی مورد نیاز پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-28]
بیمارانبررسی نظاممند سیمای شکایات درمانی در بیمارستانهای کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
بیماران بلاصاحبهزینههای بیمارستانی بیماران بلاصاحب در بیمارستانهای منتخب شهر شیراز نیمه دوم سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 29-38]
بیماران قلبی عروقیبررسی مقایسهای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]
بیمارستانمرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیصها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
بیمارستانتاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
بیمارستانرابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
بیمارستانبررسی نظاممند سیمای شکایات درمانی در بیمارستانهای کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
بیمارستانمدلسازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
بیمارستان سبزبررسی و مقایسه مدلهای موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
بیمارستانهای آموزشی - درمانیارزیابی وضعیت سیستم کنترلهای داخلی در بیمارستانهای آموزشی - درمانی شهر تهران پس از اجرای نظام نوین مالی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 7-19]
بیمارستانهای خصوصیپیشبینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفههای هوشسازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستانهای خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
بیمارستانهای دولتیسنجش سطح آمادگی بیمارستانهای دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستانهای دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
بیمارستانها و نظام سلامتهزینههای بیمارستانی بیماران بلاصاحب در بیمارستانهای منتخب شهر شیراز نیمه دوم سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 29-38]
بیماریهای مزمنمدلسازی و تحلیل تأثیر هزینههای سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
بیمه سلامتمطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدلهای بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
بودجه مشارکتیتبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
پ
پانل میان گروهیبررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
پرستاررابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
پرستارانپیشبینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفههای هوشسازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستانهای خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
پزشکارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]
ت
تامین مالیمطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدلهای بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
تحلیل پوششی دادهها (DEA)بهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابتپذیری شرکتهای داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
تعهدسازمانیپیشبینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفههای هوشسازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستانهای خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
تقاضای القاییارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]
توانمندیهای نوآوری فناورانهبهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابتپذیری شرکتهای داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
توزیع نیروی انسانیتاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
ج
جامعیت مراقبتهاارزیابی کاهش هزینههای غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبتها (کاهش هزینهها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
جهانیشدنجهانیشدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
جو سازمانیرابطه جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 45-56]
خ
خدمات بهداشتی درمانیتبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
خدمات درمانیبررسی نظاممند سیمای شکایات درمانی در بیمارستانهای کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
خدمات سلامتشناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]
خدمات قبل از ارجاعارزیابی کاهش هزینههای غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبتها (کاهش هزینهها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
خطاهای پزشکیبررسی علل انجام پزشکی تدافعی و ارائه راهکار کاهش آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1394 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-30]
خوشهبندی کامینزشناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]
د
دانشگاه علوم پزشکیتبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
دانشگاه علوم پزشکیبررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
دانشگاه علوم پزشکی بابلارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
دانشگاه علوم پزشکی بجنوردبررسی رابطه عجین شدن با شغل با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 91-1]
دانشگاه علوم پزشکی تهرانرابطه جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 45-56]
دانشگاه علوم پزشکی تهرانتاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
درآمد سرانهتاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
درآمد ملیمدلسازی و تحلیل تأثیر هزینههای سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
دستیاران تخصصیبررسی علل انجام پزشکی تدافعی و ارائه راهکار کاهش آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1394 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-30]
ر
رشد اقتصادیمدلسازی و تحلیل تأثیر هزینههای سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
رضایت شغلیتبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
رضایت شغلیبررسی نقش مؤلفههای قدرت مدیران در ویژگیهای کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستانهای شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
رضایت مشتریانمدلسازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
رفاه اقتصادیبررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی رابطه عجین شدن با شغل با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 91-1]
رفتار شهروندی سازمانیارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
رفتار شهروندی سازمانی کارکنانرابطه جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 45-56]
رفتارهای انتقامجویانهرابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
رقابتپذیریبهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابتپذیری شرکتهای داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
رگرسیون انتقال ملایم پانلیبررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
زیست محیطیبررسی و مقایسه مدلهای موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
س
سازگاری شغلیارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
سیستم کنترلهای داخلیارزیابی وضعیت سیستم کنترلهای داخلی در بیمارستانهای آموزشی - درمانی شهر تهران پس از اجرای نظام نوین مالی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 7-19]
سیستم نابسنجش سطح آمادگی بیمارستانهای دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستانهای دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
سطح آمادگیسنجش سطح آمادگی بیمارستانهای دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستانهای دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
سلامتجهانیشدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
سلامت روانی و فیزیکیبررسی معیارهای خطر تاثیرگذار بر سلامتی مدیران یک واحد دانشگاهی بر اساس مدل Holistic Wellness [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 39-46]
سنجشسنجش سطح آمادگی بیمارستانهای دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستانهای دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
ش
شاخصهای عملکردیتاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
شبکه بهداشت میاندوآببررسی نقش مؤلفههای قدرت مدیران در ویژگیهای کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستانهای شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
شبکه بهداشت و درمان فیروزآبادبررسی عوامل تسهیلکننده نظام پیشنهادات در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 7-14]
شبکههای عصبی مصنوعیمدلسازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
شکایتبررسی نظاممند سیمای شکایات درمانی در بیمارستانهای کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
ط
طرح تحول سلامتتاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
طرح تحول نظام سلامتبررسی مقایسهای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]
ع
عجین شدن با کاربررسی رابطه عجین شدن با شغل با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 91-1]
عدالتمطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدلهای بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
عدالت سازمانیرابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
عملکردپیشبینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفههای هوشسازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستانهای خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
عملکرد بیمارستانبررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستانهای شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
عوامل کلیدی موفقیتشناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]
ف
فناوری اطلاعاتبررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
ق
قدرت مدیرانبررسی نقش مؤلفههای قدرت مدیران در ویژگیهای کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستانهای شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
ک
کارآفرینی کارکنانبررسی نقش مؤلفههای قدرت مدیران در ویژگیهای کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستانهای شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
کارکنانبررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
کدگذاری بالینیمرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیصها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
کشورهای گروه دی هشتبررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
کیفیت خدماتمدلسازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
کیفیت دادههامرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیصها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
ل
لجستیک الکترونیکشناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]
م
مخارج سرانه بهداشتیبررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
مخارج سلامتارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]
مدیران ارشدبررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستانهای شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
مدیران میانیبررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستانهای شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
مدیریت دانشبررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
مدیریت مشارکتیبررسی عوامل تسهیلکننده نظام پیشنهادات در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 7-14]
مدل Holistic Wellnessبررسی معیارهای خطر تاثیرگذار بر سلامتی مدیران یک واحد دانشگاهی بر اساس مدل Holistic Wellness [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 39-46]
مرور جامعبررسی و مقایسه مدلهای موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
مرور نظامندمرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیصها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
مشارکت عادلانهمطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدلهای بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
مطالعه حجم کاربرآورد نیروی انسانی مورد نیاز پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-28]
معیارهای خطر سلامتیبررسی معیارهای خطر تاثیرگذار بر سلامتی مدیران یک واحد دانشگاهی بر اساس مدل Holistic Wellness [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 39-46]
منابع تامین مالیبررسی مقایسهای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]
ن
نااطمینانی مدلتعیینکنندگان قوی هزینههای بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسطگیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
نارضایتیبررسی نظاممند سیمای شکایات درمانی در بیمارستانهای کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
نظام پیشنهاداتبررسی عوامل تسهیلکننده نظام پیشنهادات در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 7-14]
نظاممندبررسی نظاممند سیمای شکایات درمانی در بیمارستانهای کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
نظام نوین مالیارزیابی وضعیت سیستم کنترلهای داخلی در بیمارستانهای آموزشی - درمانی شهر تهران پس از اجرای نظام نوین مالی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 7-19]
نقض نظام ارجاعارزیابی کاهش هزینههای غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبتها (کاهش هزینهها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
ه
هزینهبررسی مقایسهای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]
هزینه جبران نشدههزینههای بیمارستانی بیماران بلاصاحب در بیمارستانهای منتخب شهر شیراز نیمه دوم سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 29-38]
هزینههای بخش سلامتتعیینکنندگان قوی هزینههای بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسطگیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
هزینههای سرطانمدلسازی و تحلیل تأثیر هزینههای سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
هزینههای غیرضروریارزیابی کاهش هزینههای غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبتها (کاهش هزینهها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
هوش سازمانیپیشبینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفههای هوشسازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستانهای خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
هوش معنویارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
هوشمندی فناوریبهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابتپذیری شرکتهای داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
هوش هیجانیارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد