نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون کرانه‌ها جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]

ا

  • ایران جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
  • ایران تعیین‌کنندگان قوی هزینه‌های بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسط‌گیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
  • استاندارد بررسی و مقایسه مدل‌های موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • اعتماد بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
  • الگوی تعالی سازمانی بررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستان‌های شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
  • امید به زندگی تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
  • انتشار CO2 تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]

ب

  • بخش پاتولوژی برآورد نیروی انسانی مورد نیاز پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-28]
  • برآورد نیروی انسانی برآورد نیروی انسانی مورد نیاز پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-28]
  • بیماران بررسی نظام‌مند سیمای شکایات درمانی در بیمارستان‌های کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
  • بیماران بلاصاحب هزینه‌های بیمارستانی بیماران بلاصاحب در بیمارستان‌های منتخب شهر شیراز نیمه دوم سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 29-38]
  • بیماران قلبی عروقی بررسی مقایسه‌ای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]
  • بیمارستان مرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیص‌ها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
  • بیمارستان تاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستان‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
  • بیمارستان رابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
  • بیمارستان بررسی نظام‌مند سیمای شکایات درمانی در بیمارستان‌های کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
  • بیمارستان مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
  • بیمارستان سبز بررسی و مقایسه مدل‌های موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • بیمارستان‌های آموزشی - درمانی ارزیابی وضعیت سیستم کنترل‌های داخلی در بیمارستان‌های آموزشی - درمانی شهر تهران پس از اجرای نظام نوین مالی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 7-19]
  • بیمارستان‌های خصوصی پیش‌بینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفه‌های هوش‌سازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستان‌های خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • بیمارستان‌های دولتی سنجش سطح آمادگی بیمارستان‌های دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستان‌های دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
  • بیمارستان‌ها و نظام سلامت هزینه‌های بیمارستانی بیماران بلاصاحب در بیمارستان‌های منتخب شهر شیراز نیمه دوم سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 29-38]
  • بیماری‌های مزمن مدلسازی و تحلیل تأثیر هزینه‌های سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • بیمه سلامت مطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدل‌های بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
  • بودجه مشارکتی تبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]

پ

  • پانل میان گروهی بررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
  • پرستار رابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
  • پرستاران پیش‌بینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفه‌های هوش‌سازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستان‌های خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • پزشک ارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]

ت

  • تامین مالی مطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدل‌های بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
  • تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) بهبود کارایی در توانمندی‌های نوآوری فناورانه و رقابت‌پذیری شرکت‌های داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
  • تعهدسازمانی پیش‌بینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفه‌های هوش‌سازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستان‌های خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • تقاضای القایی ارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]
  • توانمندی‌های نوآوری فناورانه بهبود کارایی در توانمندی‌های نوآوری فناورانه و رقابت‌پذیری شرکت‌های داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
  • توزیع نیروی انسانی تاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستان‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]

ج

  • جامعیت مراقبت‌ها ارزیابی کاهش هزینه‌های غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبت‌ها (کاهش هزینه‌ها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
  • جهانی‌شدن جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
  • جو سازمانی رابطه جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 45-56]

خ

  • خدمات بهداشتی درمانی تبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
  • خدمات درمانی بررسی نظام‌مند سیمای شکایات درمانی در بیمارستان‌های کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
  • خدمات سلامت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]
  • خدمات قبل از ارجاع ارزیابی کاهش هزینه‌های غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبت‌ها (کاهش هزینه‌ها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
  • خطاهای پزشکی بررسی علل انجام پزشکی تدافعی و ارائه راهکار کاهش آن از دیدگاه دست‌یاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1394 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-30]
  • خوشه‌بندی کامینز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]

د

  • دانشگاه علوم پزشکی تبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
  • دانشگاه علوم پزشکی بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
  • دانشگاه علوم پزشکی بابل ارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
  • دانشگاه علوم پزشکی بجنورد بررسی رابطه عجین شدن با شغل با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 91-1]
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران رابطه جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 45-56]
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران تاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستان‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
  • درآمد سرانه تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
  • درآمد ملی مدلسازی و تحلیل تأثیر هزینه‌های سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • دست‌یاران تخصصی بررسی علل انجام پزشکی تدافعی و ارائه راهکار کاهش آن از دیدگاه دست‌یاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1394 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-30]

ر

  • رشد اقتصادی مدلسازی و تحلیل تأثیر هزینه‌های سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • رضایت شغلی تبیین نقش بودجه مشارکتی در رضایت شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 35-43]
  • رضایت شغلی بررسی نقش مؤلفه‌های قدرت مدیران در ویژگی‌های کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستان‌های شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
  • رضایت مشتریان مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
  • رفاه اقتصادی بررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه عجین شدن با شغل با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 91-1]
  • رفتار شهروندی سازمانی ارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
  • رفتار شهروندی سازمانی کارکنان رابطه جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 45-56]
  • رفتارهای انتقام‌جویانه رابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
  • رقابت‌پذیری بهبود کارایی در توانمندی‌های نوآوری فناورانه و رقابت‌پذیری شرکت‌های داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
  • رگرسیون انتقال ملایم پانلی بررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
  • رویکرد متوسط‌گیری مدل بیزی تعیین‌کنندگان قوی هزینه‌های بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسط‌گیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]

ز

  • زیست محیطی بررسی و مقایسه مدل‌های موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]

س

  • سازگاری شغلی ارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
  • سیستم کنترل‌های داخلی ارزیابی وضعیت سیستم کنترل‌های داخلی در بیمارستان‌های آموزشی - درمانی شهر تهران پس از اجرای نظام نوین مالی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 7-19]
  • سیستم ناب سنجش سطح آمادگی بیمارستان‌های دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستان‌های دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
  • سطح آمادگی سنجش سطح آمادگی بیمارستان‌های دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستان‌های دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]
  • سلامت جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
  • سلامت روانی و فیزیکی بررسی معیارهای خطر تاثیرگذار بر سلامتی مدیران یک واحد دانشگاهی بر اساس مدل Holistic Wellness [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 39-46]
  • سنجش سنجش سطح آمادگی بیمارستان‌های دولتی برای استقرار سیستم ناب (مطالعه موردی: بیمارستان‌های دولتی شهر همدان) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 75-89]

ش

  • شاخص‌های عملکردی تاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستان‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
  • شبکه بهداشت میاندوآب بررسی نقش مؤلفه‌های قدرت مدیران در ویژگی‌های کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستان‌های شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
  • شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد بررسی عوامل تسهیل‌کننده نظام پیشنهادات در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 7-14]
  • شبکه‌های عصبی مصنوعی مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
  • شکایت بررسی نظام‌مند سیمای شکایات درمانی در بیمارستان‌های کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]

ط

  • طرح تحول سلامت تاثیر طرح تحول سلامت بر توزیع نیروی انسانی در بیمارستان‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-26]
  • طرح تحول نظام سلامت بررسی مقایسه‌ای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]

ع

  • عجین شدن با کار بررسی رابطه عجین شدن با شغل با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 91-1]
  • عدالت مطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدل‌های بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
  • عدالت سازمانی رابطه ادراک پرستاران ازعدالت سازمانی و رفتارهای انتقام جویانه در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1395 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
  • عملکرد پیش‌بینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفه‌های هوش‌سازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستان‌های خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • عملکرد بیمارستان بررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستان‌های شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]

ف

  • فناوری اطلاعات بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]

ق

  • قدرت مدیران بررسی نقش مؤلفه‌های قدرت مدیران در ویژگی‌های کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستان‌های شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]

ک

  • کارآفرینی کارکنان بررسی نقش مؤلفه‌های قدرت مدیران در ویژگی‌های کارآفرینی کارکنان (مطالعه موردی کارکنان بیمارستان‌های شهرستان میاندوآب) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 83-94]
  • کارکنان بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
  • کدگذاری بالینی مرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیص‌ها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
  • کشورهای گروه دی هشت بررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
  • کیفیت خدمات مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 41-52]
  • کیفیت داده‌ها مرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیص‌ها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]

ل

  • لجستیک الکترونیک شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی لجستیک الکترونیک در شهرک سلامت اصفهان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 57-72]

م

  • مخارج سرانه بهداشتی بررسی کشش درآمدی مخارج سرانه بهداشتی در کشورهای گروه دی هشت: رویکردهای رگرسیون انتقال ملایم پانلی (PSTR) و رگرسیون متوسط میان گروهی (MG) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-89]
  • مخارج سلامت ارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]
  • مدیران ارشد بررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستان‌های شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
  • مدیران میانی بررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستان‌های شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
  • مدیریت مشارکتی بررسی عوامل تسهیل‌کننده نظام پیشنهادات در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 7-14]
  • مدل Holistic Wellness بررسی معیارهای خطر تاثیرگذار بر سلامتی مدیران یک واحد دانشگاهی بر اساس مدل Holistic Wellness [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 39-46]
  • مدل خودرگرسیون با وقفه‌های توزیعی جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
  • مدل رگرسیون انتقال ملایم لاجستیک (LSTR) ارائه و آزمون الگویی برای تبیین تقاضای القایی پزشک در ایران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 29-40]
  • مرور جامع بررسی و مقایسه مدل‌های موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • مرور نظامند مرور نظامند کیفیت کدگذاری تشخیص‌ها و اقدامات درمانی و عوامل موثر بر آن در ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 67-80]
  • مشارکت عادلانه مطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدل‌های بیمه سلامت [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 65-73]
  • مطالعه حجم کار برآورد نیروی انسانی مورد نیاز پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-28]
  • معیارهای خطر سلامتی بررسی معیارهای خطر تاثیرگذار بر سلامتی مدیران یک واحد دانشگاهی بر اساس مدل Holistic Wellness [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 39-46]
  • منابع تامین مالی بررسی مقایسه‌ای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]

ن

  • نااطمینانی مدل تعیین‌کنندگان قوی هزینه‌های بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسط‌گیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
  • نارضایتی بررسی نظام‌مند سیمای شکایات درمانی در بیمارستان‌های کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
  • نظام پیشنهادات بررسی عوامل تسهیل‌کننده نظام پیشنهادات در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 7-14]
  • نظام‌مند بررسی نظام‌مند سیمای شکایات درمانی در بیمارستان‌های کشور از سال 85 تا 95 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 73-82]
  • نظام نوین مالی ارزیابی وضعیت سیستم کنترل‌های داخلی در بیمارستان‌های آموزشی - درمانی شهر تهران پس از اجرای نظام نوین مالی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 7-19]
  • نقض نظام ارجاع ارزیابی کاهش هزینه‌های غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبت‌ها (کاهش هزینه‌ها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]

ه

  • هزینه بررسی مقایسه‌ای هزینه خدمات بستری بیماران قلبی، قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت (مورد مطالعه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز) [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-38]
  • هزینه جبران نشده هزینه‌های بیمارستانی بیماران بلاصاحب در بیمارستان‌های منتخب شهر شیراز نیمه دوم سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 29-38]
  • هزینه‌های بخش سلامت تعیین‌کنندگان قوی هزینه‌های بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسط‌گیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
  • هزینه‌های سرطان مدلسازی و تحلیل تأثیر هزینه‌های سرطان بر رشد اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • هزینه‌های غیرضروری ارزیابی کاهش هزینه‌های غیرضروری در برنامه پزشک خانواده با رویکرد جامعیت مراقبت‌ها (کاهش هزینه‌ها در برنامه پزشک خانواده) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 47-55]
  • هوش سازمانی پیش‌بینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفه‌های هوش‌سازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستان‌های خصوصی استان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • هوش معنوی ارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]
  • هوشمندی فناوری بهبود کارایی در توانمندی‌های نوآوری فناورانه و رقابت‌پذیری شرکت‌های داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 63-73]
  • هوش هیجانی ارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی، هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 53-63]