نمایه نویسندگان

آ

  • آتش بهار، ام البنین بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
  • آقا محمدی، وحید ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]

ا

  • ادیبی فرد، شادی رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
  • ایران نژاد پاریزی، مهدی رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • افضل، الهام تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]

ب

  • باستانی، پیوند ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
  • برزگر، مهدی تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • بهرامی، محمد امین بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]

ج

  • جاسبی، جواد طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • جعفری، مهرنوش بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
  • جمالی، الهام بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]

ح

  • حاجی نبی، کامران ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • حسینی، سیدمجتبی طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • حق‌شناس کاشانی، فریده تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]

خ

  • خطیب، محمود تأثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایت شغلی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 67-77]

د

  • دلگشایی، بهرام ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]

ذ

  • ذاکری، اکرم بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]

ر

  • ریاحی، لیلا ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • ربیعی، علی تأثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایت شغلی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 67-77]
  • ربیعی، فاطمه تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
  • رجالیان، فرزانه بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
  • رمضانی، معصومه تأثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایت شغلی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 67-77]
  • رئیسی، پوران پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]

س

  • سپهری، محمد مهدی طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • ستوده، رحمان بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
  • سهرابی، ساناز ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]

ش

  • شادپور، پژمان تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]

ط

  • طاهری نژاد، کیقباد ابعاد شخصیت کارکنان و مؤلفه‌های تعیین کننده آن بر اساس مدل "مک کری و کوستا" [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 67-75]
  • طبیبی، سیدجمال‌الدین طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • طبیبی، سید جمال‌الدین رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]

ع

  • عسگرنژاد، مریم بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
  • عطاءالهی، فاطمه بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]
  • علی خانی، مهتاب پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]

ف

  • فرح بخش، مصطفی بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]

ق

  • قرایی، حجت اله بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]

ک

  • کرمانی حسکوئی، مهرداد تأثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایت شغلی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 67-77]

گ

  • گهواره، شکیبا بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]

م

  • مبینی زاده، محمدرضا پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 27-36]
  • محبوبی، محمد بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
  • محقر، علی تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
  • محمدی، روح اله بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]
  • محمدی، علی بررسی علل لغو اعمال جراحی در بیمارستان شهدای کرمانشاه در شش ماه اول سال 1391 [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 29-35]

ن

  • نصیری پور، امیر اشکان طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • نصیری‌پور، امیراشکان تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
  • نیک نیاز، علیرضا بررسی مدیریت داده‌های سلامت در نظام ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی در استان آذربایجان شرقی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 51-58]

و

  • ورهرامی، ویدا بررسی تقاضای القایی پزشک [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 37-42]
  • وظیفه دوست، حسین رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]

ه

  • هاشم زهی، علی رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • همایونی، عباس بررسی رابطه سطح هوش هیجانی کارکنان و ادراک آنان از عدالت سازمانی در بیمارستان‌های یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 49-57]

ی

  • یونسی فر، سید عزیز تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]
  • یونسی‌فر، سیدمحمد تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 19-27]