نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایشگاه بالینی مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون‌سپاری ‌شده و برون‌سپاری ‌نشده در بیمارستان‌های آموزشی اهواز درسال 1395 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 87-97]
  • آزمایشگاه پلی کلینیک 17 اثر بخشی اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری با رویکرد کایزن عملیاتی بر بهبود شاخص‌های عملکردی واحد آزمایشگاه پلی کلینیک 17 تامین اجتماعی تهران [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 49-56]
  • آزمون کرانه‌ها جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
  • آزمون‌های آماری ارائه مدل ارزیابی کیفیت خدمات درمانی از نگاه مشتریان با استفاده از ابزار تصمیم‌گیری چند معیاره فازی ترکیبی (مطالعه موردی: مراکز درمانی شهرستان شاهرود) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
  • آشوب الگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستان‌های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
  • آمادگی بررسی میزان آمادگی اورژانس مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مواجهه با بلایا از دیدگاه مدیریتی و سازمانی: 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 63-72]
  • آمادگی تعیین آمادگی بیمارستان‌های استان گلستان از نظر مدیریتی دراستقرار استانداردهای بیمارستان‌های ارتقاء‌دهنده سلامت [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 29-38]
  • آمادگی بیمارستان طراحی الگوی سنجش آمادگی بیمارستان‌ها به منظور پیاده‌سازی فناوری ردفاشگر‌ (RFID) [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 37-47]
  • آمبولانس بررسی وضعیت آمبولانس‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه (گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب در سال 1387) [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 43-50]
  • آمبولانس وضعیت استفاده از آمبولانس در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 19-28]
  • آموزش وضعیت ارایه خدمات آموزش به بیمار و عوامل سازمانی تأثیرگذار بر آن در بیمارستان‌های دانشگاهی مشهد-1387 [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 31-40]
  • آموزش نیازهای آموزشی کارکنان بیمارستان‌های آموزشی شهر یزد برای استقرار حاکمیت بالینی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 69-78]
  • آموزش ارزیابی تاثیر آموزش مهارت‌های ICDL بر عملکرد کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دید فراگیران [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 25-32]
  • آموزش تاثیر آموزش سبز بر رفتار شهروندی سبز با نقش تعدیل‌کنندگی عملکرد مدیریت سبز، خلاقیت سبز و درگیری کارکنان سبز در یک بیمارستان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-112]
  • آموزش الکترونیکی ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مجازی به دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 49-60]
  • آموزش پزشکی شناسایی مولفه‌های بین‌المللی‌سازی آموزش عالی (مورد مطالعه: صنعت آموزش خدمات پزشکی) [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 7-18]
  • آموزش ضمن خدمت تأثیر آموزشهای رسمی ضمن خدمت بر مهارتهای مدیریتی کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان ملایر [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 17-21]
  • آموزش ضمن خدمت عوامل انگیزشی موثر بر شرکت پرستاران در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت: مطالعه موردی پرستاران شاغل در بیمارستان‌های آموزشی – عمومی ‌دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 65-72]
  • آموزش ضمن خدمت بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت بر بهره‌وری پزشکان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]
  • آموزش عالی عوامل موثر بر کارآفرین شدن دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 49-59]
  • آموزش عالی شناسایی مولفه‌های بین‌المللی‌سازی آموزش عالی (مورد مطالعه: صنعت آموزش خدمات پزشکی) [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 7-18]
  • آنالیز ارزش نقش و جایگاه مهندسی ارزش در نظام سلامت در 20 سال اخیر (سال‌های 1996تا 2016) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 19-35]

ا

  • ابعاد ارزش آفرین ارائه مدل سنجش رضایت‌مندی عمومی از عملکرد سیستم‎های بهداشتی و درمانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 67-77]
  • ابعاد توانمندی انسانی ‌تاثیر توانمندی منابع انسانی بر نوآوری در خدمات درمانی بیمارستان‌های خصوصی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]
  • ابعاد توانمندسازی روانشناختی نقش ابعاد توانمندسازی روانشناختی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی کارکنان شبکه بهداشت و درمان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 53-65]
  • اتاق عمل میزان رعایت استانداردهای ایمنی اتاق‌های عمل در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،1386 [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 11-15]
  • اتاق عمل ایمنی اتاق عمل بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اردبیل [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 95-102]
  • اتلاف بررسی تاثیر عوامل کنترل اتلاف، تکنیک های ناب و سیستم های دیداری بر مدیریت ناب در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-16]
  • اثربخشی ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مجازی به دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 49-60]
  • ادراکات بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
  • ادراک بودجه‏ای بررسی آثار نظام کنترل بودجه‌ریزی بر عملکرد بودجه‌ای با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای ادراک بودجه‌ای در بیمارستان‏‏های دولتی (مطالعه موردی: بیمارستان‌های استان فارس) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 95-109]
  • ادراک حمایت سازمانی بررسی امنیت شغلی و ادراک حمایت سازمانی در پیش‌بینی بهره‌وری کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 82-92]
  • ادراک و انتظار کیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 39-49]
  • ایدئولوژی سازمانی تحلیل رابطه بین اسطوره‌های پزشکی و ایدئولوژی سازمانی با نقش میانجی حماسه سازمانی در سازمان‌ مأموریت‌محور دانشگاه علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 67-77]
  • ایران مولفه‌های موثر در استقرار بیمه پایه سلامت در ایران [دوره 4، شماره1 و 2، 1391، صفحه 7-19]
  • ایران عوامل موثر بر کارآفرین شدن دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 49-59]
  • ایران جهانی‌شدن؛ فرصت یا تهدیدی برای سلامت؟ (مورد کاوی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 81-95]
  • ایران تعیین‌کنندگان قوی هزینه‌های بخش سلامت در ایران: رویکرد متوسط‌گیری مدل بیزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 47-61]
  • ایران پیش‌بینی سرانه مخارج بهداشتی در ایران تا افق 1420 با استفاده از الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی انبوه ذرات [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 53-66]
  • ارائه خدمات زمان رسیدن به محل حادثه توسط اورژانس 115 استان گیلان در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 13-22]
  • ارتباطات تاثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 17-26]
  • ارتباطات سازمانی چالش‌های روابط ستاد دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های وابسته: مورد مطالعه یکی از دانشگاه‌های مستقر در تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 7-18]
  • ارتقاء شغلی شبکه بهداشت و درمان تأثیر نتایج ارزشیابی عملکرد بر انگیزش و پیشرفت شغلی کارکنان شبکه بهداشت و درمان تویسرکان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 41-48]
  • ارزیابی ارزیابی شاخص‌های ایمنی بیمار در بیمارستان‌های عمومی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز براساس پروتکل ارزیابی ایمنی بیمار سازمان جهانی بهداشت [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 47-58]
  • ارزیابی ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مجازی به دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 49-60]
  • ارزیابی طراحی و اعتباریابی ارزیابی رفتار سازمانی کارکنان غیربالینی بیمارستان ها؛ یک مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، شماره3، 1399، صفحه 7-13]
  • ارزیابی برنامه ارزیابی برنامه مراقبت‌های ادغام یافته کودک سالم در مراکز بهداشتی‌ درمانی شهری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (92 - 1391) [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 19-27]
  • ارزیابی درونی ارزیابی محیط داخلی بیمارستان های آموزشی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی یزد بر اساس مدل شش بعدی وایزبورد [دوره 3، شماره 3 و 4، 1390، صفحه 53-62]
  • ارزیابی ریسک تجزیه و تحلیل لایه‌های حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبت‌های ویژه قلبی با رویکرد آینده‌نگر [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-66]
  • ارزیابی زنجیره تامین پایدار ارائه مدلی جهت ارزیابی پایداری زنجیره تامین صنایع دارویی با استفاده از سیستم استنتاج فازی مبتنی بر شبکه عصبی(ANFIS) [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیم‌گیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد واحدهای استانی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان غیرمستقیم در سال 1396 با استفاده از روش تاپسیس [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 79-89]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان دانشی در نظام سلامت [دوره 11، شماره3، 1399، صفحه 55-65]
  • ارزیابی عملکرد اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت ایمنی بیمار در مراکز درمانی [دوره 11، شماره3، 1399، صفحه 79-89]
  • ارزیابی عملکرد خدمات برون‌سپاری شده طراحی مدل ارزیابی عملکرد خدمات برون‌سپاری بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 7-17]
  • ارزیابی کیفیت ارائه مدل ارزیابی کیفیت خدمات درمانی از نگاه مشتریان با استفاده از ابزار تصمیم‌گیری چند معیاره فازی ترکیبی (مطالعه موردی: مراکز درمانی شهرستان شاهرود) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
  • ارزیابی محصول جمع شده با وزن ارزیابی عملکرد بیمارستان با استفاده از تصمیم‌گیری چند شاخصه پویا: یک مطالعه موردی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 91-102]
  • ارزشیابی تأثیر نتایج ارزشیابی عملکرد بر انگیزش و پیشرفت شغلی کارکنان شبکه بهداشت و درمان تویسرکان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 41-48]
  • ارزش بیمار ارزش از دیدگاه بیمار: مطالعه کیفی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان قزوین [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 7-20]
  • ارزش در خدمات مراقبت سلامت ارزش از دیدگاه بیمار: مطالعه کیفی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان قزوین [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 7-20]
  • ارزش درک شده مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانه‏‌های شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 37-45]
  • ارزش مشتری ارزش از دیدگاه بیمار: مطالعه کیفی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان قزوین [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 7-20]
  • ارومیه تحلیل توزیع فضایی و مکان‌یابی داروخانه‌های شبانه‌روزی ( نمونه موردی: شهر ارومیه ) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-45]
  • ایزو رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • ایزو 9000 تأثیر استقرار استانداردهای ایزو 9000 بر یادگیری سازمانی در بخش‌های بالینی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 23-28]
  • استاندارد میزان رعایت استانداردهای ایمنی اتاق‌های عمل در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،1386 [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 11-15]
  • استاندارد مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی بیمارستان‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران 93-92 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 41-47]
  • استاندارد بررسی و مقایسه مدل‌های موجود جهت مدیریت بیمارستان سبز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • استاندارد بیمارستانی ایمنی اتاق عمل بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اردبیل [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 95-102]
  • استانداردها تعیین آمادگی بیمارستان‌های استان گلستان از نظر مدیریتی دراستقرار استانداردهای بیمارستان‌های ارتقاء‌دهنده سلامت [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 29-38]
  • استانداردها بررسی تاثیر استقرار استاندارهای اعتبار بخشی بر میزان مرگ و میر بیماران در ‌بیمارستان‌های منتخب مشهد [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-86]
  • استان زنجان سنجش میزان توسعه یافتگی بخش بهداشتی ودرمانی شهرستان های استان زنجان به روش تاکسونومی عددی درسال 1390 [دوره 4، شماره1 و 2، 1391، صفحه 61-69]
  • استراتژی اولویت‌بندی استراتژی‌های ‌بیمارستان و مرکز قلب سینای اصفهان به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 43-53]
  • استراتژی مدل‌سازی استراتژی‌های توانمندسازی افراد در نظام بیمه درمان مبتنی بر روش نگاشت‌شناختی زی نامبر [دوره 11، شماره3، 1399، صفحه 15-31]
  • استراتژی چابکی رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
  • استراتژی سازمانی الگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستان‌های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 7-18]
  • استراتژی محتوا استراتژی‌های محتوا در شبکه‌های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 49-58]
  • استرس شغلی رابطه سلامت روانی با بروز غدد چربی: نقش واسطه‌ای استرس شغلی، بررسی موضوعی در اپراتورهای قطار شهری تهران [دوره 3، شماره1 و 2، 1390، صفحه 69-78]
  • استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی تأثیرعوامل انسانی و فنی بر استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]
  • اسطوره‌های پزشکی سازمانی تحلیل رابطه بین اسطوره‌های پزشکی و ایدئولوژی سازمانی با نقش میانجی حماسه سازمانی در سازمان‌ مأموریت‌محور دانشگاه علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 67-77]
  • اسناد پزشکی بررسی علل کسورات سازمان های بیمه گر از اسناد حق العلاج بیماران در یکی بیمارستان‌های ایران [دوره 4، شماره 3 و 4، 1391، صفحه 17-24]
  • اصالت برند واکاوی عوامل بازاریابی تاثیرگذار بر تمایل به انتخاب یک برند بیمارستانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 19-34]
  • اصلاحات سازمانی بررسی ابعاد خودگردانی بیمارستان‌های دانشگاهی گیلان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 39-54]
  • اضطراب ناشی از کامپیوتر بررسی میزان اضطراب کامپیوتر در اعضای هیات علمی و مدیران پرستاری [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 41-48]
  • اطلاعات مبتنی بر وب اطلاعات پژوهشهای بالینی مبتنی بر وب: بیماریهای غدد درون ریز [دوره 4، شماره 3 و 4، 1391، صفحه 45-56]
  • اطلاع درمانی تأثیر مدیریت فرآیند شش سیگما بر بهبود کیفیت خدمات اطلاع درمانی و کاهش هزینه‌های درمانی (مورد مطالعه: یکی از بیمارستان‌های آموزشی غیردولتی مستقر در تهران) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 71-82]
  • اطلاع‌رسانی کاربرد تلفن همراه در خدمات اطلاع‌رسانی به دانشجویان پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 7-19]
  • اطلاع‌رسانی شناسایی ابعاد و مولفه‌های اطلاع‌رسانی خودمراقبتی به بیماران در نظام اطلاع‌رسانی پزشکی کشور با رویکرد دلفی فازی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 79-94]
  • اعتیاد تأثیر اقدامات کاهش آسیب بر سلامت عمومی زندانیان تحت پوشش درمان با متادون در زندان‌های استان تهران: سال 1387 [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 7-12]
  • اعتیاد به اینترنت اعتیاد به اینترنت در دانشجویان: تهدیدی بر سلامت روان [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 79-85]
  • اعتباریابی طراحی و اعتباریابی ارزیابی رفتار سازمانی کارکنان غیربالینی بیمارستان ها؛ یک مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، شماره3، 1399، صفحه 7-13]
  • اعتباربخشی مطالعه تطبیقی جایگاه کمیته‌ها در دو برنامه ملی ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستان‌های ایران [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 15-22]
  • اعتباربخشی تاثیر اعتباربخشی بر ارائه خدمات بیمارستان‌های دانشگاهی منتخب شهر اصفهان از دیدگاه کارکنان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 67-76]
  • اعتباربخشی بررسی عوامل اثرگذار بر روش امتیازدهی اعتباربخشی بیمارستانی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 47-60]
  • اعتباربخشی بررسی تاثیر استقرار استاندارهای اعتبار بخشی بر میزان مرگ و میر بیماران در ‌بیمارستان‌های منتخب مشهد [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-86]
  • اعتماد بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 91-102]
  • اعتماد سازمانی رابطه سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی از دیدگاه کارکنان بیمارستان‌های آموزشی منتخب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 53-63]
  • اعزام وضعیت استفاده از آمبولانس در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 19-28]
  • اعضای هیات علمی بررسی میزان اضطراب کامپیوتر در اعضای هیات علمی و مدیران پرستاری [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 41-48]
  • افسردگی بررسی میزان افسردگی بیماران تحت درمان با همودیالیز و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 57-62]
  • افشاگری بررسی عوامل اثرگذار بر قصد افشای تخلفات درکارکنان بخش بهداشت و درمان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 77-86]
  • اقتصادسنجی فضایی بررسی تاثیرات سرریز فضایی شاخص فلاکت بر مخارج سلامت در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 57-67]
  • اقدامات خودمراقبتی بررسی اثر میانجی اقدامات خود مراقبتی بر رابطه بین سواد سلامت وکیفیت زندگی بیماران پس از جراحی قلب باز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 43-53]
  • الگو ارائه الگوی نظام تأمین مالی سلامت با تأکید بر عوامل ساختاری، زمینه‌ای، ابزاری و محتوایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
  • الگوی امتیازی ارزیابی بلوغ هم‌راستایی فناوری ‌اطلاعات و کسب ‌و ‌کار در نظام سلامت با بهره‌گیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-16]
  • الگوی تجویز دارو بررسی الگوی تجویز دارو توسط پزشکان خانواده و سرانه دارو در شهرستان اهواز [دوره 4، شماره 3 و 4، 1391، صفحه 25-34]
  • الگوی تصحیح خطای برداری و ایران بررسی اثر نرخ ارز بر تراز پرداخت صنعت دارویی ایران: رهیافت تصحیح خطای برداری [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 17-28]
  • الگوی تعالی سازمانی بررسی نتایج اجرای مدل تعالی سازمانی بر عملکرد بیمارستان از دیدگاه مدیران ارشد و میانی بیمارستان‌های شریعتی و چمران تهران در سال1392 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-66]
  • الگوی تعالی و سرآمدی رابطه نظام‌های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 7-16]
  • الگوریتم بهینه‌سازی انبوه ذرات پیش‌بینی سرانه مخارج بهداشتی در ایران تا افق 1420 با استفاده از الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی انبوه ذرات [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 53-66]
  • الگوریتم ژنتیک پیش‌بینی سرانه مخارج بهداشتی در ایران تا افق 1420 با استفاده از الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی انبوه ذرات [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 53-66]
  • الگوی ‌لوجیت برآورد تقاضای ‌خدمات‌ درمان مطالعه موردی شهرهای شیراز و ارسنجان «روش لوجیت ‌تعمیم یافته و شبکه ‌عصبی ‌مصنوعی» [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 17-31]
  • امید به زندگی تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
  • امید به زندگی تأثیر چرخه‌های تجاری بر امید به زندگی در کشورهای سند چشم‌انداز ایران 1404 [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 7-17]
  • امید به زندگی بررسی تاثیر شاخص بی‌نوایی و نااطمینانی تورمی بر امید به زندگی و مرگ و میر کودکان زیر پنج‌سال در ایران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 21-30]
  • ایمنی میزان رعایت استانداردهای ایمنی اتاق‌های عمل در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،1386 [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 11-15]
  • ایمنی بیمار تدوین استراتژی‌های ارتقاء ایمنی بیمار در بخش‌های بالینی بیمارستان 15 خرداد تهران [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 7-16]
  • ایمنی بیمار ارزیابی شاخص‌های ایمنی بیمار در بیمارستان‌های عمومی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز براساس پروتکل ارزیابی ایمنی بیمار سازمان جهانی بهداشت [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 47-58]
  • ایمنی بیمار مولفه‌های موثر بر ارتقا فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی فیاض بخش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-64]
  • ایمنی بیمار ایمنی اتاق عمل بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اردبیل [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 95-102]
  • ایمنی بیمار اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت ایمنی بیمار در مراکز درمانی [دوره 11، شماره3، 1399، صفحه 79-89]
  • امنیت شغلی بررسی امنیت شغلی و ادراک حمایت سازمانی در پیش‌بینی بهره‌وری کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 82-92]
  • ایمنی و بهداشت عوامل ایمنی و بهداشتی موثر بر مدیریت بخش تغذیه در بیمارستان‌های تامین اجتماعی با رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 29-35]
  • انبار تاثیر حذف انبار بر کارایی بیمارستان هاشمی‌نژاد در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 7-13]
  • انتخاب برند واکاوی عوامل بازاریابی تاثیرگذار بر تمایل به انتخاب یک برند بیمارستانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 19-34]
  • انتخاب بیمارستان علل انتخاب بیمارستان‌های آموزشی شهر یزد جهت درمان توسط بیماران در سال 1395 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 81-90]
  • انتخاب مطب بررسی عوامل موثر بر احتمال انتخاب مطب دندانپزشکی از سوی مراجعین از منظر بازاریابی (مورد مطالعه: مطب‌های دندانپزشکی غرب استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
  • اینترنت اشیاء تأثیر به کارگیری اینترنت اشیاء بر عملکرد سازمانی حوزه سلامت (مطالعه موردی: بیمارستان شهید رجائی تهران) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 45-62]
  • انتشار CO2 تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی بر امید به زندگی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 7-15]
  • انتظارات بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 21-32]
  • اندیکاتور روند بررسی مقایسه‌ای اثربخشی اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال از نوع روند با نوسان‌گر تصادفی در تحلیل اوراق بهادار شرکت‌های دارویی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 41-47]
  • اندیکاتور نوسان‌گر بررسی مقایسه‌ای اثربخشی اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال از نوع روند با نوسان‌گر تصادفی در تحلیل اوراق بهادار شرکت‌های دارویی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 41-47]
  • انرژی الکتریکی ارتباط شاخص‌های تخت بیمارستانی با میزان مصرف انر‍‍ژی الکتریکی(برق) در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان [دوره 2، شماره 3 و 4، 1389، صفحه 59-65]
  • انطباق‌پذیری بررسی ظرفیت انطباق‌پذیری سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 59-68]
  • انعطاف‌پذیری چابکی سازمان و عوامل موثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 29-34]
  • انعطاف‌پذیری بررسی ظرفیت انطباق‌پذیری سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 59-68]
  • انگیزش تأثیر نتایج ارزشیابی عملکرد بر انگیزش و پیشرفت شغلی کارکنان شبکه بهداشت و درمان تویسرکان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 41-48]
  • انگیزش شغلی فراهم بودن عوامل انگیزش شغلی از دیدگاه کادر پرستاری بیمارستانهای طرف قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 23-30]
  • انگیزه اخلاقی الگوی تقوا در حسابداری حوزه سلامت با تاکید بر نقش میانجی توسعه اخلاقی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 109-122]
  • اوپک رابطه سرمایه انسانی بهداشت و رشد اقتصادی در کشورهای اوپک (OPEC) [دوره 3، شماره 3 و 4، 1390، صفحه 37-51]
  • اوراق بهادار بررسی مقایسه‌ای اثربخشی اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال از نوع روند با نوسان‌گر تصادفی در تحلیل اوراق بهادار شرکت‌های دارویی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 41-47]
  • اورژانس رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 2، شماره1 و 2، 1389، صفحه 59-66]
  • اورژانس زمان رسیدن به محل حادثه توسط اورژانس 115 استان گیلان در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 13-22]
  • اورژانس بررسی میزان آمادگی اورژانس مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مواجهه با بلایا از دیدگاه مدیریتی و سازمانی: 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 63-72]
  • اورژانس تحلیل شاخص‌های عملکردی بخش اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • اورژانس بیمارستان سطح بهینه کارکنان بخش اورژانس بیمارستانی با رویکرد شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 7-19]
  • اورژانس بیمارستانی رویکردهای تامین مالی در اورژانس‌های ‌پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی در ایران در سال 1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 67-81]
  • اورژانس ‌پیش‌بیمارستانی رویکردهای تامین مالی در اورژانس‌های ‌پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی در ایران در سال 1395 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 67-81]

ب

  • بار مراجعه تاثیر برنامه غربالگری بیماری فاویسم بر بار مراجعه بیماران به بیمارستان‌های شهرستان‌های آمل و نور [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 7-12]
  • بازیابی اطلاعات مقایسه دقت موتورهای جستجوی عمومی و پایگاه‌های تخصصی در بازیابی تصاویر رادیولوژی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 77-87]
  • بازیابی تصاویر پزشکی مقایسه دقت موتورهای جستجوی عمومی و پایگاه‌های تخصصی در بازیابی تصاویر رادیولوژی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 77-87]